READY Magazine

המדריך לבחירת נעלי ילדים

זהו חלק מרכזי בהתפתחות של כל ילד: הרגע בו הוא כבר מתחיל ללכת, אפילו מחוץ לבית, וההורה מבין שהגיע הרגע לרכוש לו נעליים. ואז מתחילה ההתלבטות בין סוגי הנעליים השונים, או אפילו דגמים ספציפיים מבין ההיצע הרחב הקיים כיום.

על רקע החשיבות המכרעת של התאמת הנעל לרגל וההשפעה של הנעל על נוחות הילד ובריאותו, מומלץ להשקיע ברכישה מספיק מחשבה. אספנו עבורכם כמה טיפים לבחירה מוצלחת של נעלי ילדים.

אין תחליף לנוחות

אחד האתגרים העיקריים בבחירת נעלי ילדים הוא בדיקה שהן אכן נוחות ומתאימות למאפייני הילד באופן מלא. לא תמיד הילד יוכל לבטא בדיוק עד כמה הנעל נוחה עבורו, אבל ברוב המקרים אפשר להתרשם מכך אפילו בחנות. פשוט בחנו כיצד הוא הולך איתה, והאם יש פער משמעותי בין ההליכה לבין הליכה ללא נעליים או עם נעל אחרת.

לפעמים ניתן ללמוד רק כעבור כמה ימים או שבועות של שימוש על חוסר הנוחות הזה. גם כאן התפקיד שלכם בתור הורים הוא לשים לב לסימנים שהילד מראה, למשל העובדה שהוא ממהר לחלוץ את הנעל בכל הזדמנות. לעיתים הסימנים שיש להחליף זוג נעליים יהיו נוכחים על גבי העור, בדמות סימנים אדומים שעלולים להופיע על גבי אצבעות כף הרגל לאחר נעילה ממושכת.

הדרישות המרכזיות מהנעליים

בהמשך לסעיף הקודם, מומלץ לברר כמה נקודות ביחס לנעל המיועדת. ההמלצה ברוב המקרים היא לבחור בנעליים רכות וגמישות באופן יחסי, בעלות סוליה דקה, גמישה, שטוחה ומחוספסת מעט, ולא בנעליים נוקשות. הסיבה העיקרית היא שנעל מאסיבית מדי עלולה להקשות על הילד ולפגוע בגדילה ובהתפתחות שלו. מאותה סיבה רצוי להעדיף נעל קלת משקל ככל שניתן.

יש כיום חומרי גלם שונים להכנת נעליים, כאשר במקרה של ילדים חשוב על אחת כמה וכמה להקפיד על חומר איכותי, רך ונושם. עור או בד משובחים יכולים לעשות את העבודה, אם כי גם בקטגוריות האלה תמצאו מגוון רחב של אפשרויות.

החיפוש אחר המותגים

מגיל צעיר יחסית, ילדים נמשכים למותגים. אפשר למצוא לכך עדות מצוינת בתחום האופנה, בין אם במקרה של נעלי ילדים ובין אם בגדי ילדים אחרים. הכוונה במקרה שלנו היא לא רק לנעליים על גביהן מופיעות דמויות הילדים האהובות או איורים מושכים – למרות שיש בהחלט דגמים מוצלחים כאלה – אלא לנעליים שעומדת מאחוריה חברה מהטופ העולמי בתחום.

ההמלצה היא לא להתפשר בחברה שמייצרת את הנעליים, כאשר חלק מהבחירות היותר בטוחות בהקשר הזה יכולות להיות ADIDASVANS, REEBOK, NIKE ואחרות. נעליים של מותגים מהסוג הזה צפויות לשלב בין איכות גבוהה, חומרים משובחים והנדסת אנוש מתוחכמת. התוצאה היא נעל עושה את עבודתה היטב ונשמרת לפרקי זמן ארוכים ככל שניתן.

מכל הכתוב מעלה, המסקנה ברורה: מומלץ להתייחס לבחירה של נעלי ילדים במלוא תשומת הלב, לסקור דגמים שונים ולקבל החלטה מושכלת. החדשות הטובות הן שכיום תוכלו לבצע את רוב התהליך דרך האינטרנט, באמצעות חנויות מקוונות המציעות היצע מרשים של נעליים משובחות.

חזרה לרשימה