READY Magazine

מותגים – מה הכוח שלהם?

למה אנחנו מעדיפים מותגים? מה היתרונות שלהם? ולמה זה נותן לנו כוח? הנה כמה תובנות שאספנו עבורכם לפני שאתם בוחרים לקנות מותג.

אפשרויות הבחירה
בעולם הגלובלי שבו אנו נמצאים היום, החיפוש אחר מוצר איכותי ומשתלם הפך להיות עניין פשוט ושגרתי.
ככה זה שקרוב ל 93% מהישראלים קונים אונליין, במיוחד בתחום הביגוד והאופנה שבו כולנו מוקפים באין ספור מוצרים:
נעליים לגבריםנעליים לנשים ואפילו נעלי  ילדים, הכל ניתן היום למצוא באינטרנט ובלחיצת כפתור המוצר מגיע אליכם הביתה.
בגלל השפע של המוצרים השונים לא קל למצוא את המוצר הנכון עבורנו והדרך הטובה ביותר הפכה להיות באמצעות בחירה במותגים.

לא צריך להתאמץ כדי להבין עד כמה גדול כוחם של מותגים באופנה. מותגים חמים כמו אדידס, לה קוק או ריבוק, שמות כמו לי , ריפליי, או ואנס –
כולם מיצגים איכות, מקוריות ובמיוחד תופעה תרבותית. בעולם שבו המותגים החמים קובעים את האופנה ומכתיבים סטנדרטים של איכות, אי אפשר ולא כדאי לפספס אותם.

ככה מתלבשים היום
כיום, כמעט כל מי שרוצה להתלבש נכון, לראות ולהיראות, גם ביום יום וגם באירועים מיוחדים, יקפיד ללבוש לפחות פריט אחד שהוא מותג של ממש.
הפריט יכול להיות ג’ינס אופנתי, נעליים חדשות, חולצה או כובעים, אבל כמעט תמיד הוא יהיה שם, המותג, ממש מול העיניים.

הרצון שלנו להתלבש בסטייל לא מתעורר רק כשיוצאים לאירועים. עיסוק בפעילות ספורטיבית דורש גם התאמה של הלבוש והנעליים לסוג הפעילות.
לעיצוב בגדים ונעליים אלה בוחרים המעצבים בחומרים מתאימים כמו בד קל עם כושר נידוף, ומעצבים בגד ספורטיבי ואפנתי מושלם.

מוניטין זה כל הסיפור
מותגים רציניים בתחום האופנה מעבר להיותם אמירה אופנתית ואישית הם גם מייצגים סטאטוס, כוח ומעמד.
כמעט כל מותג שצבר לעצמו את שמו הגדול הרוויח זאת ביושר, בעבודה קשה ובהשקעה.
בין אם מדובר בנעליים של אדידס, בכובע גורין , בתיקים של היצרנים המובילים, הרי שהם תוצר של עבודה קשה, תובנות, ואיכות.
הסיבה לכך שכל המותגים שהזכרנו כאן מצליחים בכל העולם מדרבנת את היצרנים להשקיע ולשמור על מוניטין גבוה, איכות ושמם הטוב.

בדיוק בגלל זה , כאשר רוצים איכות משולבת עם נוחות, יופי עם נגיעות של סטייל, אופי ייחודי עם אמירה נוקבת, כולם חוזרים שוב ושוב לשמות המוכרים והחזקים, שמבטיחים ומקיימים.

חזרה לרשימה