READY Magazine

כובעי גורין – מותג הכובעים היהודי שכבש את ישראל!

רק בשנים האחרונות נכנסו כובעי גורין לנוף האופנה הישראלי, מילידים ועד מבוגרים, כולם מחפשים את הכובעים עם התמונות של החיות, מה שרבים לא יודעים, זה שמותג כובעי גורין או בשמם המלא כובעי גורין ברוס קיימים כבר 125 שנים והמותג הוא בכלל מותג יהודי הנושא למעשה את שם משפחתו של קאסל גורין שהקים את המותג רב השנים בשנת 1895. כיום מי שמנהל את המותג המצליח הוא לא אחר מנינו של קאסל שלפני קצת יותר משנה גם ביקר בישראל במסגרת חגיגות הבר מצווה לבנו.

כובעי גרין  – כבש פשוט את כולם!

מליאו מסי ועד בראד פיט, לא מעט סלבס בקנה מידה עולמי אימצו לראשם את המותג המצליח ולא מעט ראשי סלבס חובשים את כובעי גרין, מה שבהחלט הוסיף יוקרה וחוזקה למותג.
איך כובעי גרין כבשו את סלבס ארצות הברית אתם שואלים? התשובה מאוד פשוטה, כיום המותג מחזיק ב כ-38 חנויות בארה”ב ובקנדה וכ 160 נקודות מכירה ברחבי הגלובוס והיד עוד נטויה.

המותג גורין עד לפני 20 שנה, דיבר אל קהל מבוגר, ואין ספק שב 20 שנה האחרונות, הקהל הצעיר התחבר למותג הכובעים בזכות סדרת הכובעים הכי מצליחה כיום, סדרת “חוות החיות”  – כובע מצחייה של פעם, עם רשת בחלקו האחורי ובחלקו הקדמי עם תמונה של חיה כלשהי מהסדרה. הכובע הראשון מהסדרה והמוצלח ביותר יוצר בשנת 2000 עם הדפס של התרגנול המפורסם ולצד התרנגול הכיתוב COCK .

כובעי Goorin במבצע ? יש דבר כזה??

אז כן, כמו בכל פריט אופנה, יש לו את המחזוריות שלו בשרשרת האספקה ואין סיבה שבתקופות מסויימות כובעי גורין יהיו במבצע, למשל בחורף יש בדרך כלל את המבצעים הכי טובים לכובעי גורין.
על המבצעים בדרך כלל מחליטות רשתות האופנה, החנויות וכו’, ואין ממש שליטה לבעלי המותג לגבי מחירי מבצע למותג כאן בארץ.
ואם כבר מדברים על מבצעים, בואו נדבר קצת על טווחי מחירים לכובעי גורין, המחירים לכובעי גורין נעים במחירים של מ 110 ש”ח ל  – 197 ש”ח תלוי בדגם ותלוי אם יש מבצע או לא.

חזרה לרשימה